Forside Info Musikk Mat/drikke Foto

juli 2012

Idyllisk hage.

I går var jeg i bursdagen til Mari. Jeg syns det var perfekt at hun feiret den på en torsdag, siden jeg jobber som regel i helgene, men i dag hadde jeg fri, så det var perfekt. Det var kjempekosel...

TGIF.

Haha, det har egentlig ikke noe å si for meg om det er fredag eller ikke. Men det er sikkert deilig for mange andre. I dag har jeg hatt en dag helt for meg selv, og det har vært utrolig deilig. Je...

Sol, grilling og kos.

På lørdag, etter en slitsom dag på jobb, grillet vi masse god mat. Og det var SOOOL, kjempe deilig! Dette er Lita, hun er så søt. Anne passer henne for moren sin. Men nå er pappa og Anne på hytt...

Hatt & Bart

Nå er det ikke lenge før jeg drar til Trine. Skal bare spise middag først.. Dette er en bart: Men takket være Stine skal jeg ha en annen bart.. En rosa en! Og hatten blir en bursdagshatt fra Tr...

Innflytningsgave.

Good morning sunshine! Solen sniker seg inn gjennom vinduet mitt, og det elsker jeg, for da blir jeg så våken! I kveld er det "Hatt og Bart"-fest hos Trine. Hun har kjøpt seg leilighet, og skal d...

SjokoladeNøtteKake.

Etter jobb i dag var jeg veldig sliten fordi jeg sov så dårlig i natt.. Ikke bra, så jeg slappet av en stund, og plutselig fikk jeg lyst til å bake en kake. Så da tittet jeg på oppskriftene mine, o...

Strålende vær.

Sola stråler i dag! Wihuu! Skal nok legge meg ut i hagen, og sole meg masse idag. Forrige uke var jeg på Åpent Bakeri med Marie. Hadde aldri vært der før, men liker å prøve nye kafeer. Den var ve...

Sarpsborg.

Etter jobb i går dro jeg rett hjem, dusjet og pakket litt, før jeg tok toget til byen for å ta bussen til Sarpsborg klokken 16.05. Det var litt stressende, men deilig da jeg satt på bussen. Jeg møt...

Almanakk.

Jeg har kjøpt meg almanakk. Har aldri hatt det før, men tenkte det er smart å ha nå som jeg skal studere til høsten, og jobber i sommerferien. Nå skal det bli lettere å holde oversikt, hvis jeg ...

Ingen somre har vært som denne...

2010:#Seiltokt(nordisk) #Grilling #Lunde(sailcamp) #Hyttekos #Spania #Fjellet #Drammen #Fint vær #Tan #Gode venner og familie. 2011:#Konfirmasjon #Utdrikningslag #Interrail #tog #italiensk is #Fam...

Åker til Valdres.

I dag har jeg vært i Sverige med Stine og Karin, vi var på skikkelig harrytur. Handlet bare vin, mat og godteri. Digg! Nå skal det bli mye kos fremover, hehe. Ble du fristet? De hadde sykt mye for...

Sommer - Stranda!

Man må nyte de få dagene vi har med skikkelig sol dere! I dag var en av de dagene. Siden mamma og Casper skulle komme på besøk fant vi ut at vi like så godt kunne dra på stranda. Kristoffer og Sigr...

For de nysgjerrige...

.. Som ikke klarer å vente med å se huset til de kommer på besøk (hinter til Anette og tantis,haha). Rommet til pappa og Anne.Gjesterom, ikke helt ferdig.Veien inn til mitt rom, hihi, driver å ryd...

Summertime.

Good morning sunshines! I dag har jeg fri! Og det er sykt deilig. Føler endelig jeg har fått bra med søvn i natt... Sommerkollasj. Håper den gir dere like mye sommerstemning som meg. :)

Mitt nye rom.

Da har vi flyttet, og alt begynner å komme på plass. Vet ikke om jeg får plass til alle mine ting i og med at det nye rommet mitt er halvparten av det jeg hadde før... Sånn så rommet mitt ut dagen...