Forside Info Musikk Mat/drikke Foto

juli 2012

Idyllisk hage.

I gr var jeg i bursdagen til Mari. Jeg syns det var perfekt at hun feiret den p en torsdag, siden jeg jobber som regel i helgene, men i dag hadde jeg fri, s det var perfekt. Det var kjempekosel...

TGIF.

Haha, det har egentlig ikke noe si for meg om det er fredag eller ikke. Men det er sikkert deilig for mange andre. I dag har jeg hatt en dag helt for meg selv, og det har vrt utrolig deilig. Je...

Sol, grilling og kos.

P lrdag, etter en slitsom dag p jobb, grillet vi masse god mat. Og det var SOOOL, kjempe deilig! Dette er Lita, hun er s st. Anne passer henne for moren sin. Men n er pappa og Anne p hytt...

Hatt & Bart

N er det ikke lenge fr jeg drar til Trine. Skal bare spise middag frst.. Dette er en bart: Men takket vre Stine skal jeg ha en annen bart.. En rosa en! Og hatten blir en bursdagshatt fra Tr...

Innflytningsgave.

Good morning sunshine! Solen sniker seg inn gjennom vinduet mitt, og det elsker jeg, for da blir jeg s vken! I kveld er det "Hatt og Bart"-fest hos Trine. Hun har kjpt seg leilighet, og skal d...

SjokoladeNtteKake.

Etter jobb i dag var jeg veldig sliten fordi jeg sov s drlig i natt.. Ikke bra, s jeg slappet av en stund, og plutselig fikk jeg lyst til bake en kake. S da tittet jeg p oppskriftene mine, o...

Strlende vr.

Sola strler i dag! Wihuu! Skal nok legge meg ut i hagen, og sole meg masse idag. Forrige uke var jeg p pent Bakeri med Marie. Hadde aldri vrt der fr, men liker prve nye kafeer. Den var ve...

Sarpsborg.

Etter jobb i gr dro jeg rett hjem, dusjet og pakket litt, fr jeg tok toget til byen for ta bussen til Sarpsborg klokken 16.05. Det var litt stressende, men deilig da jeg satt p bussen. Jeg mt...

Almanakk.

Jeg har kjpt meg almanakk. Har aldri hatt det fr, men tenkte det er smart ha n som jeg skal studere til hsten, og jobber i sommerferien. N skal det bli lettere holde oversikt, hvis jeg ...

Ingen somre har vrt som denne...

2010:#Seiltokt(nordisk) #Grilling #Lunde(sailcamp) #Hyttekos #Spania #Fjellet #Drammen #Fint vr #Tan #Gode venner og familie. 2011:#Konfirmasjon #Utdrikningslag #Interrail #tog #italiensk is #Fam...

ker til Valdres.

I dag har jeg vrt i Sverige med Stine og Karin, vi var p skikkelig harrytur. Handlet bare vin, mat og godteri. Digg! N skal det bli mye kos fremover, hehe. Ble du fristet? De hadde sykt mye for...

Sommer - Stranda!

Man m nyte de f dagene vi har med skikkelig sol dere! I dag var en av de dagene. Siden mamma og Casper skulle komme p besk fant vi ut at vi like s godt kunne dra p stranda. Kristoffer og Sigr...

For de nysgjerrige...

.. Som ikke klarer vente med se huset til de kommer p besk (hinter til Anette og tantis,haha). Rommet til pappa og Anne.Gjesterom, ikke helt ferdig.Veien inn til mitt rom, hihi, driver ryd...

Summertime.

Good morning sunshines! I dag har jeg fri! Og det er sykt deilig. Fler endelig jeg har ftt bra med svn i natt... Sommerkollasj. Hper den gir dere like mye sommerstemning som meg. :)

Mitt nye rom.

Da har vi flyttet, og alt begynner komme p plass. Vet ikke om jeg fr plass til alle mine ting i og med at det nye rommet mitt er halvparten av det jeg hadde fr... Snn s rommet mitt ut dagen...