Forside Info Musikk Mat/drikke Foto

juni 2011

Pula (Kroatia), dag 10.

Naa sitter jeg og Trine paa internettkafe. Vi tok toget klokken 06.30 i dag til Pula, en by ved kysten i Kroatia. Ljubljana var en kjempe fin by! Og det var bra nattliv! :) Vi moette jo noen norsk...

Slovenia, dag 9 (?)

Huff, jeg gaar i surr i hvor mange dager vi har fartet, men det er ikke saa viktig. I gaar loka vi rundt i ravenna sentrum, som ikke er saa veldig stort, for toget vaart gikk ikke foer halv seks. V...

Ravenna, dag 6

DET VAR IGÅR. I ITALIA ER BUTIKKENE OGSÅ STENGT PÅ SØNDAGER, MEN VI DRO PÅ STRANDA, SÅ DET VAR IKKE NOE PROBLEM. VI MØTTE TO AMERIKANERE PÅ OSTELLO DANTE (HOSTELLET VI BOR PÅ). DE SKULLE OGSÅ PÅ ST...

blogger fra mobil.

JEG TENKTE Å BLOGGE LITT FRA MOBILEN, SÅ JEG KUNNE VISE DERE NOEN BILDER FRA IDAG. :) SYNS VIRKELIG DET ER KJEDELIG MED BARE TEKST I BLOGGINNLEGG. OG JEG ANER IKKE HVORFOR DET ER STORE BOKSTAVER NÅ...

Ravenna, dag 5.

Vi klarte aa komme oss til Ravenna i dag. Vi tok et tog fra Termini, kl. 10.36, saa byttet vi tog i Bologna kl. 14.41, og tok nytt tog til Ravenna, kl. 15.06, og var i Ravenna 16.27. Der ante vi ik...

Roma, dag 4.

I dag har vi vaert skikkelig turister! Vi sto opp, spiste frokost, dro paa butikken og kjoepte mat saa vi kunne lage matpakke. Det er smart, for det er nesten bedre, og mye billigere, enn mat man k...

Roma, dag 3.

Det er i dag det. :) Vi ble med de engelske vennene vaare til Vatikanet (eller hvordan man skriver det), der paven bor vet dere. Det var saann museum med masse fint, ogsaa gikk vi litt inni der, m...

Roma, dag 2.

Paa onsdag var jeg og Trine saappas slitne at vi ikke orket noe saerlig sightseeing. Saa da dro vi til en park og solte oss. Det var deilig, men sykt varmt naar det ikke var noe sted aa bade. Det s...

Roma, dag 1.

Hei dere! Paa tirsdag tok jeg og Trine flyet til Italia! Det var veldig spennende og dra alene, og forelopig klarer vi oss veldig fint. Jeg er nesten litt overrasket over oss. Vi fant frem til rik...

Fotlenke.

Se hva jeg lagde meg i sta!  Syns det er så fint med fotlenke om sommeren. Og spesielt nå som jeg skal til Roma med 30 grader! Skal bli godt å få litt brunfarge, hihi<3

Summer!

Nå er det sommerfeire. Hvertfall for meg. :) Imorgen tidlig drar jeg til Roma med min kjære Trine. Vi skal være i Roma noen dager før interrailbilletten vår starter. Da skal vi dra rundt i Europa. ...

Er det mulig?!

Haha, nå var jeg så stressa og kjappet meg med å spise frokost osv. Også finner jeg ut at jeg er en time for tidlig ute. Hadde vært kjipt å komme en time for tidlig på skolen. Jaja, da fikk jeg hve...

Finito!

Nå er jeg endelig ferdig med siste eksamen! Sykt deilig å være ferdig. Nå er det nesten ferie. I kveld skal det feires med masse folk fra klassen og sånn. :) Gleder meg! Eksamen gikk veldig bra. B...

Tiden flyr.

Jeg har ikke hatt så mye tid og ork til å blogge i det siste. Nå er det bare 12 dager til jeg reiser til Roma med Trine, og vi skal bli borte til 16. juli, på interrail! Det blir gøy. :) Jeg kom i...

Sjokolade.

Dagen i går (lørdag).

I går passet jeg Casper, lillebroren min. Vi dro til byen og møtte Stine. Ble litt shopping, men Casper ble fort lei og det var varmt og sånn, så da dro vi hjem. Det var ikke mye tid til å slappe a...

Utsikt.

Line har verdens peneste utsikt fra verandaen sin. Måtte bare ta bilder av den. Hadde ikke gjort no å ha sånn utsikt assa. :)

Høy partyfaktor.

Åh, elsker disse sangene! Hørte masse på de i bursdagen til Line i går. ^^

Hawaii Flower.

Nå er sommeren endelig kommet til Norge! Det har vært sykt deilig med langhelg, og bare kose seg i sola. Med en gang juni startet ble det bare såå varmt. Kjempe deilig. :) I dag skal jeg p...