Forside Info Musikk Mat/drikke Foto

juni 2009

SeilTokt <3

I dag reiser jeg p seiltokt. :) Fr nok ikke blogget noe fr jeg kommer hjem... Men det blir mye fortelle da! Skal seile med sjspeidern i to uker n, p en bt som heter Umoe. Vi skal kjre bil...

Topp 10

Sangene som er p topp lista mi akkurat n:1. Ambition - Donkeyboy2. Back to the 80's - Aqua3. Hush Hush - Pussycat Dolls4. Kiss me thru the phone - Soulja Boy ft. Sammie 5. Monkey (remix) - Ch...

Rot!

Et bilde av det rotete rommet mitt som jeg skal prve gjre litt ryddigere i dag. =)I love candy! Dette skal jeg nok klare "rydde" vekk (A)..<3

Nyter ferien.

I gr gjorde jeg skikkelig mye, flte jeg. Frst vasket, ryddet og stvsuget jeg. S dro jeg p stranda med en venninne. Etter det dro vi p bttur med bten hennes. Vi kjrte faktisk oppover Akers...

P hytta til Trine =)

Lrdag 20. juni tok jeg og Trine bussen til Sverige til sommerhytta til Trine. Det var utrolig koselig! Det startet litt trist/irriterende/latterlig. For da vi skulle ta bussen hadde vi skikkelig g...

Sommerferie!

Endelig ferie!:D Ble veldig fornyd med karakterkortet mitt, s n kan jeg koose meg i hele sommer. Fler p meg at det ikke blir s mye blogging i tiden fremover... I kveld skal jeg p Festningen ...

Burde jeg kjpe mac?

Jeg har s sykt lyst p mac! Fler liksom at jeg trenger mac i stedenfor pc... Men det jeg tenker p er at pc-en min er ikke mer enn to r gammel, og mac er ganske dyrt. Er ganske sikker p at jeg ...

I gr..

I gr var jeg og s p huset i Drammen igjen. Tanta mi hadde s lyst til se det, s kjresten til mamma, jeg og tante Heidi dro dit. Tante Heidi syns det var koslig hus, og at det var strre inni...

"Flause" p H&M i gr xS

Jeg og Stine var p H&M og jeg kjpte en mascara, i gr. Da jeg skulle ut begynte alarmen pipe, og da blir jeg alltidveldig flau. xP Syns det er s teit at de ikke fjerner alarmen ordentlig. S f...

Bilder av rommet mitt :)

Her kommer bildene av rommet mitt etter at det ble rydda i gr.. Er litt tomt trist ;/ Syns det var s stt, lite, rotete rom ^^, Hva syns du?Blir sikkert fint dele rom med storebroren sin i Dr...

Koos p mc'ern x)

Solgte bker i dag! Det er som gi slipp p noe tungt bde fysisk og psykisk xD Det var alt vi gjorde p skolen.. :)Etterp dro jeg, Stine og Martine p Mc'ern x) skulle egentlig ikke dit, men...

15.jun.2009

I dag har jeg faktisk begynt pakke litt :) pakket alle cd-ene og bkene (ikke detat det var s mange, men noe:p) + noe mer. Syns det er gy tenke p at vi snart flytter :D Er s lei av bo i d...

Bilder fra Drammen :)

Her kommer bildene jeg tok i Drammen ^^Og for de som enn ikke har sett filmen lenger ned, s m jeg legge ut dette bildet av casper ogs:hihi ^^ .<3

I dag + i morgen =)

I dag har jeg vrt sett p huset vrt i Drammen. :) Gata var veldig koselig, med husene tett i tett og barnehageog barneskole rett rundt svingen. Ogs var det 2 km til sentrum ^^. Jeg og Casper g...

Nytt design!

N har jeg endelig satt meg litt inn i design-delen p bloggen :) Jeg har brukt html-koder som jeg fant p Ingrid Fredriksen sin blogg -> http://ingridfredriksen.blogg.no/1241529561_html_koder.h...

Dette gr fridagene til :)

I dag trente jeg ogs :) fler meg ganske sporty n, trent 3 dager p rad ;D Til frokost lagde jeg meg smoothie, den ble veldig god. Putta oppi ca. 1 banan, en halv kiwi, to jordbr, en dsj vanilj...

Deilig med fri, norske jordbr og trening :)

Det er s digg ha langhelg! I dag vknet jeg av meg selv klokka 9. Jeg sto opp og spiste frokost. Drakk kaffe til frokosten (A), ogs spiste jeg jordbr. NORSKE jordbr! De er s mye bedre enn im...

Film Fra Vren/Sommeren09 ^^

h jeg bare mtte lage en liten film fra denne vren og sommeren ;DHper du tar deg tid til se den. <3 Og bare s dere vet det s har jeg brukt mobilkamera p bildene ;p

08.jun.2009

Det har vrt veldig lite gjre p skolen i det siste, s da har jeg utnyttet Photoshop og Indesign og laget plakater :) Det er meg, Mats og Trine p plakaten ;DFrederikkePusen min <3

Beste posen ever! xD

Hadde "photoshoot" med Casper (A). Det var s gy! Casper har den beste posen ever! xDElsker lillebroren min<3

Smbarn x)

Haha! I dag feiret lillebroren min bursdag med barna fra barnehagen hans, (han har egentlig ikke bursdag fr 24.juli). Det var s mange ste sm barn der :D I starten var det veldig rolig og deilig...

Piercing til navlen..

Jeg tok piercing i navlen i fjor sommer og har ikke kjpt noen nye piercinger enn ;oP tirsdag var jeg rundt i byen og titta, fant en ganske bra piercingshop, men det var ganske dyrt.. Var ogs in...