Forside Info Musikk Mat/drikke Foto

juni 2009

SeilTokt <3

I dag reiser jeg på seiltokt. :) Får nok ikke blogget noe før jeg kommer hjem... Men det blir mye å fortelle da! Skal seile med sjøspeidern i to uker nå, på en båt som heter Umoe. Vi skal kjøre bil...

Topp 10

Sangene som er på topp lista mi akkurat nå:1. Ambition - Donkeyboy2. Back to the 80's - Aqua3. Hush Hush - Pussycat Dolls4. Kiss me thru the phone - Soulja Boy ft. Sammie 5. Monkey (remix) - Ch...

Rot!

Et bilde av det rotete rommet mitt som jeg skal prøve å gjøre litt ryddigere i dag. =)I love candy! Dette skal jeg nok klare å "rydde" vekk (A)..<3

Nyter ferien.

I går gjorde jeg skikkelig mye, følte jeg. Først vasket, ryddet og støvsuget jeg. Så dro jeg på stranda med en venninne. Etter det dro vi på båttur med båten hennes. Vi kjørte faktisk oppover Akers...

På hytta til Trine =)

Lørdag 20. juni tok jeg og Trine bussen til Sverige til sommerhytta til Trine. Det var utrolig koselig! Det startet litt trist/irriterende/latterlig. For da vi skulle ta bussen hadde vi skikkelig g...

Sommerferie!

Endelig ferie!:D Ble veldig fornøyd med karakterkortet mitt, så nå kan jeg koose meg i hele sommer. Føler på meg at det ikke blir så mye blogging i tiden fremover... I kveld skal jeg på Festningen ...

Burde jeg kjøpe mac?

Jeg har så sykt lyst på mac! Føler liksom at jeg trenger mac i stedenfor pc... Men det jeg tenker på er at pc-en min er ikke mer enn to år gammel, og mac er ganske dyrt. Er ganske sikker på at jeg ...

I går..

I går var jeg og så på huset i Drammen igjen. Tanta mi hadde så lyst til å se det, så kjæresten til mamma, jeg og tante Heidi dro dit. Tante Heidi syns det var koslig hus, og at det var større inni...

"Flause" på H&M i går xS

Jeg og Stine var på H&M og jeg kjøpte en mascara, i går. Da jeg skulle ut begynte alarmen å pipe, og da blir jeg alltidveldig flau. xP Syns det er så teit at de ikke fjerner alarmen ordentlig. Så f...

Bilder av rommet mitt :)

Her kommer bildene av rommet mitt etter at det ble rydda i går.. Er litt tomt å trist ;/ Syns det var så søtt, lite, rotete rom ^^, Hva syns du?Blir sikkert fint å dele rom med storebroren sin i Dr...

Koos på mc'ern x)

Solgte bøker i dag! Det er som å gi slipp på noe tungt både fysisk og psykisk xD Det var alt vi gjorde på skolen.. :)Etterpå dro jeg, Stine og Martine på Mc'ern x) skulle egentlig ikke dit, men...

15.jun.2009

I dag har jeg faktisk begynt å pakke litt :) pakket alle cd-ene og bøkene (ikke detat det var så mange, men noe:p) + noe mer. Syns det er gøy å tenke på at vi snart flytter :D Er så lei av å bo i d...

Bilder fra Drammen :)

Her kommer bildene jeg tok i Drammen ^^Og for de som ennå ikke har sett filmen lenger ned, så må jeg legge ut dette bildet av casper også:hihi ^^ .<3

I dag + i morgen =)

I dag har jeg vært å sett på huset vårt i Drammen. :) Gata var veldig koselig, med husene tett i tett og barnehageog barneskole rett rundt svingen. Også var det 2 km til sentrum ^^. Jeg og Casper g...

Nytt design!

Nå har jeg endelig satt meg litt inn i design-delen på bloggen :) Jeg har brukt html-koder som jeg fant på Ingrid Fredriksen sin blogg -> http://ingridfredriksen.blogg.no/1241529561_html_koder.h...

Dette går fridagene til :)

I dag trente jeg også :) føler meg ganske sporty nå, trent 3 dager på rad ;D Til frokost lagde jeg meg smoothie, den ble veldig god. Putta oppi ca. 1 banan, en halv kiwi, to jordbær, en dæsj vanilj...

Deilig med fri, norske jordbær og trening :)

Det er så digg å ha langhelg! I dag våknet jeg av meg selv klokka 9. Jeg sto opp og spiste frokost. Drakk kaffe til frokosten (A), også spiste jeg jordbær. NORSKE jordbær! De er så mye bedre enn im...

Film Fra Våren/Sommeren09 ^^

Ååh jeg bare måtte lage en liten film fra denne våren og sommeren ;DHåper du tar deg tid til å se den. <3 Og bare så dere vet det så har jeg brukt mobilkamera på bildene ;p

08.jun.2009

Det har vært veldig lite å gjøre på skolen i det siste, så da har jeg utnyttet Photoshop og Indesign og laget plakater :) Det er meg, Mats og Trine på plakaten ;DFrederikkePusen min <3

Beste posen ever! xD

Hadde "photoshoot" med Casper (A). Det var såå gøy! Casper har den beste posen ever! xDElsker lillebroren min<3

Småbarn x)

Haha! I dag feiret lillebroren min bursdag med barna fra barnehagen hans, (han har egentlig ikke bursdag før 24.juli). Det var så mange søte små barn der :D I starten var det veldig rolig og deilig...

Piercing til navlen..

Jeg tok piercing i navlen i fjor sommer og har ikke kjøpt noen nye piercinger ennå ;oPå tirsdag var jeg rundt i byen og titta, fant en ganske bra piercingshop, men det var ganske dyrt.. Var også in...