Forside Info Musikk Mat/drikke Foto

InterRail

Siste interrailBilder:

Danmark: Vi var på Tivoliet i København, veldig gøy! Her skal vi hjem! Siste dagen med ryggsekk. Takk for et fantastisk eventyr Trine! :D

Mer interrailBilder:

Togturen til Berlin var den fineste. Fikk ikke bilde av de vakre klippene da men... Berlin:    Løvungene spiste lunsj

Shopping i Wien: Praha:  Utenfor her var det mange som giftet seg! Praha var en sykt fin by. Anbefaler alle å dra dit i løpet av liv...

Ljubljana, Slovenia: Aww, kjærlighetsLåser. Pula, Kroatia: Det var så sykt fin "strand" i Kroatia, skikkelig blankt og blått vann! Salaten i Kroatia var veldig god. Yumm! ...

InterrailBilder, Italia.

Roma: Sovesalen i Roma. Den søte Titanicheisen på hostellet. Colosseum.Sangriaen ...

Koebenhavn, siste dag.

Naa har vi bare en natt igjen, saa er det toget i hele morgen. Gleder meg ikke til togturen, men tanken paa aa komme hjem er skikkelig fristende! Dere aner ikke hvor godt det skal bli aa sove i sin...

Praha, dag 22.

Naa er det ikke lenge til vi kommer hjem til Norge. Vi er paa en maate paa vei hjem naa. Vi skal nemlig til Berlin i dag. Saa er det Danmark, Koeben, om to dager. I Berlin faar vi overnatte hos dat...

Praha, dag 20.

Hei paa dere! I gaar ankom jeg og Trine Praha. Det er et veldig fint sted. Flere anbefalte oss aa dra hit, og vi angrer ikke. Er ikke like bra som Budapest, men nesten! :) Vi var paa en ny pub cr...

Wien, dag 17.

Igaar kom vi til Wien i 18.00-tiden. Vi tok et speed tog, som var saa mye bedre enn nattoget. Det var fine doer og resten av toget var ogsaa ganske moderne og fint. Vi spiste tradisjonell middag p...

Budapest, dag 15.

Igaar kom vi til Budapest. Nattoget var 5 timer forsinket' Sykt kjedelig assa. Vi skulle egentlig vaert her saann 11.00, men saa kom vi ikke foer fire-fem tiden. Saa da forsvant hele den dagen. Na...

Pula, dag 13.

I dag har vi vaert aa fartet i 13 dager, og vi har 13 dager igjen. Jeg og Trine syns det var utrolig deilig aa komme oss vekk fra det hostellet vi bodde paa i Pula. De som jobbet der var skikkelig...

Pula, dag 12.

Tiden flyr! Vi har allerede vaert paa tur i 12 dager. Haha, det foeles ut som om det er veldig lenge siden vi var i Roma, men samtidig har tiden gaatt veldig fort. Vi har 14 dager igjen. Imorgen tu...

Pula, dag 11.

Idag var vi en liten tur paa stranda, men det var litt overskyet og ble veldig mye skyer etterhvert, saa vi dro hjem. Saa dro vi ut og spiste litt, tittet i butikker, og drakk en super god iskaffe!...

Pula (Kroatia), dag 10.

Naa sitter jeg og Trine paa internettkafe. Vi tok toget klokken 06.30 i dag til Pula, en by ved kysten i Kroatia. Ljubljana var en kjempe fin by! Og det var bra nattliv! :) Vi moette jo noen norsk...

Slovenia, dag 9 (?)

Huff, jeg gaar i surr i hvor mange dager vi har fartet, men det er ikke saa viktig. I gaar loka vi rundt i ravenna sentrum, som ikke er saa veldig stort, for toget vaart gikk ikke foer halv seks. V...

Ravenna, dag 6

DET VAR IGÅR. I ITALIA ER BUTIKKENE OGSÅ STENGT PÅ SØNDAGER, MEN VI DRO PÅ STRANDA, SÅ DET VAR IKKE NOE PROBLEM. VI MØTTE TO AMERIKANERE PÅ OSTELLO DANTE (HOSTELLET VI BOR PÅ). DE SKULLE OGSÅ PÅ ST...

blogger fra mobil.

JEG TENKTE Å BLOGGE LITT FRA MOBILEN, SÅ JEG KUNNE VISE DERE NOEN BILDER FRA IDAG. :) SYNS VIRKELIG DET ER KJEDELIG MED BARE TEKST I BLOGGINNLEGG. OG JEG ANER IKKE HVORFOR DET ER STORE BOKSTAVER NÅ...

Roma, dag 4.

I dag har vi vaert skikkelig turister! Vi sto opp, spiste frokost, dro paa butikken og kjoepte mat saa vi kunne lage matpakke. Det er smart, for det er nesten bedre, og mye billigere, enn mat man k...

Roma, dag 3.

Det er i dag det. :) Vi ble med de engelske vennene vaare til Vatikanet (eller hvordan man skriver det), der paven bor vet dere. Det var saann museum med masse fint, ogsaa gikk vi litt inni der, m...

Roma, dag 2.

Paa onsdag var jeg og Trine saappas slitne at vi ikke orket noe saerlig sightseeing. Saa da dro vi til en park og solte oss. Det var deilig, men sykt varmt naar det ikke var noe sted aa bade. Det s...

Roma, dag 1.

Hei dere! Paa tirsdag tok jeg og Trine flyet til Italia! Det var veldig spennende og dra alene, og forelopig klarer vi oss veldig fint. Jeg er nesten litt overrasket over oss. Vi fant frem til rik...